Laptop Rosak

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum,


haaaaaaaaa dah dekat nak sebulan laptop rosak. Window tak dapat nak bukak. Harddisk rosak, battery pun lemah. haiiiiiii dugaan !! habis semua file file penting ter'corrupt dan tidak dapat di selamatkan ! ergh !

Dah la time final assignment dan nak tiba assesment. GILA KEPALA !!! Perasaan terganggu dan rosak !
Subject 3D Animation aku harapkan lulus sem ini sebab seminggu lagi tinggal assesment dan kerja aku separuh jalan yang telah berbulan bulan lama aku buatnya tiba tiba file ter'corrupt. AMAT GILA KAN? sapa tak akan jadi gila kan?
haha melucukan bila kepala menjadi gila dan gila. Depan lecturer aku pun aku muram masam. Perasaan aku accident disitu.

Dan disebabkan itu, aku assesment dan  presentation dengan menunjukkan gambar2 kenangan 3D aku. sedih!

Dan sebab laptop tiada aku jarang create new entry ! maaf kepada yang tertunggu. Kesedihan berlaku.
Now, my life is so hard without my lappy, almost sebulan tau. haaa nasib baik aku berduit la sikit on facebook n twitter guna phone !! and tengok komen respon blog melalui phone.

Now, aku dah tiada laptop. tunggu masa nak dibaiki. :)

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author