Selamat 2011

Happy New Year 2011 !!
Apa Azam korong?? haha aku pun masih tertanya tanya azam aku tahun ni. Tahun aku ni, aku lahir bulan 11 hihik... hurm.. 


Selamat gak kepada member member kampus yang telah balik belajar di UiTM.. UiTM diHATIKU.. cheh!!~
UiTM Kampus Samarahan

Kembali aku ke kampus pagi yang agak cerah tetapi suram di tengahari. Hujan rinyai2 ler..
Gembira la aku kembali belajar daripada aku dok cuti yang tak da buat apa2 pun. huhu Malas la nak cari kerja sambilan. Asyik Online jer memanjang. huhu

Aku terlihat ukiran senyuman yang terpahat di balik wajah pelajar seperjuangan yang gembira balik ke UiTM ni. Aku pun terut gembira. 
Orang yang tak pernah aku kenal, hanya kenal di Facebook saja melihat aku.. (malu doe) haha
Tapi sayang aku tok rabun gilak sik berapa nampak kitakorang. Boh marah k! huhu.. =(

Gembira!!

kepada member2! Study Smart k! hoho...





2 geng blogger komen:

  1. Selamat Tahun Baru gak. Semoga apa yg diazamkan tahun ni akan tercapai. =D

    ReplyDelete
  2. thanq... semoga begitu lah jika usaha yang ada ini akan dapat mmbantu nya kearah yg ingin d capai..

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author