Kawal Perbelanjaan

Salam. Ingin sekali melapang dada berkongsi cerita aku yang tak seronok! haha aku yang sedang mengawal perbelanjaan di Kampus ni amat sukar bagi aku sebab terbiasa dengan cara belanja yang dahulu. haha aku boros gilak bah! TAPI sekarang aku dah ambil inisiatif baru untuk membantu diri aku mengawal dan mengurang perbelanjaan seharian dan semingguan serta sebulanan! haha.


Macam buat research aku mengawal belanja. Aku tanya pendapat kawan kawan aku! Wooow! hebat pendapat sidakn ya aie. Aku ikot jak! 
TAPI malangnya masih gak total perbelanjaan aku seharian tinggi! WOW! hebat nya aku belanja! belanja makan hampir rm10 sehari! huhu... 
apeeda aku nie... sian aieyh! 


So, aku bukak minda sejenak! *tension diketepikan!!* FOKUS dengan mengawal perbelanjaan. 
huhu. harap aku berjaya mengawal belanja ! Amin.


**aku berusaha menurunkan tahap tension aku. Agaknya dah turun. TAPI aku masih teringat dengan hari hari yang bahagia di saat DIA dihati aku. Sekarang DIA masih dalam ingatan! huhu. Aku harap jangan lah DIA ingin mengelak dari aku. Aku dah mengecewakannya. Aduiyai!! MAAFKAN KAMEK! sik da niat molah tak kecewa bah
maafkan kamek k pa yang mek dah buat ngan dirik mek! 


=.=




2 geng blogger komen:

  1. ajidd ~~
    nak ladybird tu .
    nak gantung kat bilik rabia . boleh ?
    huwaaa .
    suka tengok . love itt .

    ReplyDelete
  2. weyh rabia.. salah tempat la komen tue.. haahvvv

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author