3D Animation : 3D MAX SOFTWARE

Salam,

Hey Peningggg !!! Buat Assignment dengan 3D Max Software amat memeningkan dan perit sekali payah buat!!! Character dan background perlu siap dengan kadar segera tapi aku belum siap! payah! sebab aku tak fokus dengan 3D sangat. Subject yang aku fokus is ENT300. hehe. Bisness weyh!.


Work space 3D Animation Class

Mengenai 3D Animation Class. Laptop aku dah install tapi 3D Max Softwre tak okay sangat. Sebab taidak diketahui. tanya lecturer pun dia tak tau. So aku ambil keputusan aku buat dekat MAC PC. Yeah! Lancar sangat2 perjalanan membuat 3D Background. Banyak2 MAC PC dalam kelas tak semua yg dipakai walaupun bilangan PC sedikit sebab rakan2 ku banyak guna lappy sendiri. Wah!. Seronok pakai MAc Pc. Nak beli satu lah nantikan !!! :D


2 geng blogger komen:

  1. pergghh,kuning blog kw tk.kacak2.aku x reti gilak hal animation tk.aku reti nyukat jalan ngan nunggang tapir jk.chiao!

    ReplyDelete
  2. hehe... aok kuning.. haha. sik la kck ni pun hoho. animation? actually aku pun baru belajar. mmg susah tp mun dah tauk beberapa tool dlm software, okay lah kelak2 pun lancar perjalanan ko buat animation. for me, 3D is easier than 2D Animation.
    hehe, k thank lah singgah blog yg sik berapa tok :D thanks btw. xx

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author