Aku suka masa cuti.

Asslamualaikum.

Now dah pertengahan cuti. Tak lama lagi masuk ke alam kampus, semester yang baru, target baru.
Haha, banyak geng aku kat facebook, coursemate lah, cakap cuti membosankan haha. Yup, bagi aku memang bosan tapi aku lebih suka dengan cuti yang bosan berbangding dengan alam kampus yang banyak dengan assignment. Berlambak tak disiap. haha.

Cuti aku tak keluar. Jarang lah. Dudok rumah jer. Tu yang best! haha
Dan HIDUP aku masa cuti penuh dengan kitaran yang hampir masa setiap hari apa yang aku buat.
Rupa diri aku pun tak di urus sangat sebab di rumah je kan. Tak perlu lah sangat nak ber-make-up lebih-lebih. Rambut AKUUU?? HAHA kusut masaiii !










Inilah kitaran HIDUP aku semasa cuti sem mac-may-june 2012. Boring memang boring tapi aku suka. :D Hari hari yang aku lalui hampir sama setiap hari. Apa yang aku buat, yang aku lakukan. SAMA !
Yang berbeza, pakaian aku, apa yang aku makan, haha. dan masa aku nak berak pun berbeza :p

i love cuti. Dan harap hujung bulan may aku ada masa pergi bershopping with? Siapa siapa saja pun bolehhhhh :D 

Eh, lupaaa, to all yang ada apply UPU, yang dah dapat.. TAHNIAH sebab korang dapat masuk sambung belajar IPT. Dan yang dapat masuk UiTM 2012. Selamat menjalani sebagai seorang mahasiswa. 







1 geng blogger komen:

  1. Pande la ktk polah doddle.. ktk make photoshop ka?

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author