Salam Syawal 2012


Assalamualaikum w.b.t & salam kepada pembaca. Akhir-akhir ini aku memang jarang nak update blog. Jika perasa jarak entry sekarang ni dan sebelum. Lama kan? Haa kenapa? Sebab study punya hal la. Sebagai student yang tak seberapa nak pandai jaga dan urus masa ni, aku menggelak dari berbelogging takut tertagih pulak sampai tak pandang assigment. haiseh memang akan jadi macam itu. Tet ! Sorry ya tak update doodle lagi. 
Sem ini aku berdepan dengan FINAL PROJECT. Lebih kurang macam tugasan penting yang dilakukan pelajar tahun akhir la. ermm macam assignment tapi memang pun assignment haha. Sem ini alhamdulillah, kami memilih company or event or product yang lemah dalam segala bentuk design laa. So alhamdullillah aku dapat event CAT SHOW KUCHING 2012. Memang mencabar, sebab terpaksa buat betul-betul, nanti hasil artwork yang kami buat akan di display kat kami punya Exhibition Diploma Show. Kebetulan pulak exhibition ini yang paling terbesar sebab melibatkan 2 batch dan 2 department yang berbeza. 

Sepanjang ramadhan, aku telah menjalani ibadah dengan lancar, dan mudah mudahan dapat dikekalkan sehingga bertemu lagi ramadhan yang akan datang, insyaAllah. 

Sempena menjelang Aidilfitri 2012, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir batin. Dan segala apa yang aku mendoodle or menaip ini mengguris hati mana-mana pihak, haraplah dimaafkan. 

and NOW MOOD RAYA !!!





2 geng blogger komen:

  1. Selamat hari raya..! and wish u all the best for final project.. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya @nurul Sharmila matali :) thank you :D:D

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author