Aku tak tahu aku yang sekarang!

Assalamualaikum

Aku xtau mcm mna nak cakap.. TAPI aku mesti luahkan apa yang aku rasa hati yang sakit dekat sini (blog kesayangan).

DUNIA TAK ADIL ?
Aku jawab :
YA !!!! SEMEMANGNYAAA...!!!

Kenapa org yang aku sayang tak faham dengan aku! kenapa korg tak faham.
Aku lakukan untuk diriku sendiri tapi korang anggap lain....!
Aku inginkan sesuatu yang baik.. tapi korang anggap lain.
Aku tension ! dengan....
Assignment! -aku selalu akhir tidur...
Family.! -entahlah!
actually aku mcm dah x beri perhatian lagi d duinia. bagai boneka tanpa sentuh tanpa lihat tanpa dirasa kehadirannya.
Ah, aku memang BONEKA di muka bumi yang nyata dan yang tidak adil.
Memang nasib aku !!

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author