THE AJID SAN

Salam,

Salam Maulidur Rasul kepada Umat Islam sekalian Alam. Sempena hari yang amat mulia ini marilah kita bersama-sama berselawat ke atas Nabi Allah, Nabi Muhammad S.A.W.. Dan bermohonkanlah kepadaNya agar dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dan kenikmatan.
Amin.

Dan AKU, terus dan terus dilanda selsema. Kian menjadi jadi. Kian jadi jadi jadian haha. Merepek kerepek kankan!


Ogaaaa Ogaaaaaaa

Haiiii, sengsera abis aku kene flu enza ini... sesak nafas bila aku baring, nak baring tanpa bantal makin terseksa, baring berbantal tinggi tinggi gunung pun susah, keputusannya aku duduk diam tenangkan minda. akhirnya nafas berjalan lancar !!! TAPII aku nak baring jugakkk!!! x selesa tidur duduk! ergh!

ISh nasib la kan kan... sempena 2012 dah masok, february lagi tu, aku nak tukar header blog akuuu !! weyhhh tolong bagi idea weyhhh!!!....
dan nama blog aku ini akan menjadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :


Penerangan :
Blog aku ini adalah bukan untuk dibaca semata-mata. Tentu korang takkan baca ayat berpuloh perenggan bukan. haaa, sifat manusia ni kan senang mengantuk bila tengok ayat panjang2. so my blog akan berfungsi sbgai penyampaian maklumat bukan melalui huruf dan ayat semata2. TETAPI melalui VISUAL juga. iaitu illustration ajid san. dan gambar. komik dan sbgainya. Dan juga berkisarkan pengalaman, dan berita dan isu yg terkini. yeah! sokong lah ajid san!!..
So aku akan nk buat bisness, bisness apa. tak tau lagiii :D k bye




0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author