Cuti Ku

Assalamualaikum wahai pembaca ku sekalian... ceh hehe :D

aku bermimpi nak jadi SUPERMAN dan akan menjadi SUPERMAN kepada seseorang hah? yang akan membaca dia terbang ke bintang dan balik lagi.  yeah time menulis blog aku dengar lagu #superman by Joe Brooks.
Cuti semester yang panjang. Aku lebih banyak meluang masa di rumah. Keluar? Hang out dengan kawan-kawan? Hanya bila masa aku nak hang out & masa sesuai baru aku keluar. But now, aku malas lah nak keluar. Cuaca pun sering panas. ceh alasan!

Hidup di rumah. Yeah aku boring. Online? 24/7 aku boleh online :D bill broadband aku pun jalan. Sampai ke satu tahap aku kena bayar 2x ganda dari yang bulanan. Bermakna kena bayar 2 bulan sekali. Memang PARAH SANGAT !
Boring memang boring tapi berfacebook lah aku sebab memuaskan diri. Tidaklah aku boring dan pun tak risaukan parent pun :) Dan peti sejuk selalu memanggil aku tau. Bilik, dapur dan ruang TV tempat aku bermanja. cewahh.....




Sampai ke satu tahap, aku tak lapar tapi nafsu makan yang lapar dan peti sejuk ni la yang memukau aku untuk membuka. Sampaikan aku duduk dekat peti sejuk dan makan. Cuaca panas. Memang syok lah. Seronok!!

Apa yang aku makan? haaa, aku ada cokelat. Aku cairkan lah dekat dapur. Pastu tunggu sampai sejuk kalau dah cair. Jadilah cokelat cair ! Sedaaap. Potong pisang kecik-kecik, dan nasib aku memang baik ada strawberry lagi. Cecah 2 buah tu kat cokelat. SEDAAP !!
Memang gila lah aku makan. Akan tetapi hah, takut sangat badan naik. haa, Lepas ni terpaksa control. Tapi kalau difikirkan, time study kat campus la nanti mesti takde time nak makan & selalu ada problem kewangan.



0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author