INILAH AKU DOWH 2!

bahagian 2 "inilah aku dowh" hasil tulisan dari hati ke tangan yang menaip atas papan kekunci laptop aku...

bahagian 2 aku nak bagitau tentang diri aku sendiri (bukan org lain). 
Aku anak kelahiran Kuching, Sarawak yang telah pun berusia 18 pada 9 november. 


Menyambut hari kelahiran @ Birthday Party??
oh, tak lah. Memang menjadi kebiasaan setiap tahun. Ucapan kekawan pun dah cukup pun. Tak mintak lebih pun...


Apa aku buat lepas SPM??
Oh, aku dapat tawaran belajar sambil tunggu result keluar di bawah Program Kementerian dalam kursus rekaan grafik.. (wah.. aku minat larrr) selama 6 bulan aku study kat sana. Selapas keputusan SPM keluar aku cuba lah apply UiTM melalui UPU . Lepas tu aku apply KPLSPM (maktab) dan terakhirnya aku apply Politeknik.


Aku paling berharap dapat UiTM...
Tengok2 UiTM dapat pergi temuduga, pastu KPLSPM pun dapat pergi temuduga.. (wah Dilema datanggggggg menyerangggg time tu)


akhirnyaa....


Alhamdulillah result SPM aku yang cukup-cukup makan dapat masok Universiti. Syukur Alhamdulillah.. Course yang aku dapat pun aku minat..iaitu Art & Design wah! makin lah semangat aku masok U. Aku yang terlalu suka nak masok UiTM sampai menolak tawaran temuduga KPLSPM.. (banyak orang cakap aku rugi tau) huhu...
Tapi dah aku minat course tu pa nak ku polah nak.. adoh2.. Oops keluar bahasa ibundaa.. hehe
Aku nak apa yang ku impikan jadi kenyataan.. (impaianku Graphic Designer) hehe... InsyaAllah..
Sekarang aku bergelar mahasiswa.... (dengan bangganyaa....)

Thank kepada yang support aku terutamanya Ibubapa ku , my family, guru2 ku, my best friend, & sesiapa sahaja keyh! yeahh!!!


Sekarang aku sedang menghadapi rilek yang panjang sangat tapi best..  cuti sem pertama ! Urgh.. lamak da jauk rasa eyh... sa mok balit belaja jak kat U. tapi bila dah belaja lak sa mok cuti bab banyak assignment bah.. hahha ( rasa belajar ) huhu.. aok.. 
Okeyh! 


tO all my friend sama cOurse, good luck ngn takwang 10 disember tok, result keluar!! 
hope sik sangkut! Amin...


Ini je lah aku nak share ngn korang... aok.. sengan tok jak bah...




0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author