SESAL, SEMANGAT & PELUANG !

Assalamualaikum w.b.t


Hari ini keputusan peperiksaan akhir semester 1 aku di UiTM dah keluar. HuHu debaran terasa dan tertaya pada diri sudah terjawab 10 Disember 10. Alamak Keputusan Aku..!!!!!!!
Kekawan banyak tanya keputusan aku..


Macam mana result kau Majid?.. Ok tak..?
Ermm... Sedih sangat-sangat la.. Sewajarnya aku sedih tapi nak buat macam mana lagi kan.. Terima je lah.. Tapi aku memang sedih la!!!!!! Adush!!! Result aku hanya mencapai pointer 2.68 sahaja.. huhu.. Tambah-tambah lagi 1 subjek aku fail!! Alamak..!!! huWaaa....
So, repeat la next sem... ! 
Nak sesal pun dah tak guna dah terjadi. Tapi aku dah buat yang terbaik ! nasib tak menyebelahi..






Semangat !
Sememangnya aku sedih la atas keputusan exam aku tak seberapa & subjek repeat next sem.. huhu.. Tapi tak bermakna aku terus sedih.. aku terus berusaha labih gigih lagi. Hurm! boleh!!
Sem depan semangat untuk belajar. Matlamat untuk berjaya.
Gagal 1 subjek tak bermakna gagal selamanya, gagal tak bermakna karam tanpa selamat.
Karam kapal Titanic tinggal kenangan & nama, Karan Kita tinggal..??
Fikirkan lah..


Peluang !
Yang gagal mesti diberi peluang! Subjek aku yang gagal di beri peluang untuk membuat yang lebih baik lagi. Alhamdulillah syukur kepada Allah. Harap la peluang yang diberikan tidak di sia sia kan. 


"USAHA TANGGA KEJAYAAN"


Kepada Rakan-RakanKu Yang Mendapat Keputusan Terbaik Tahniah!! & Kepada Yang Mengalami Kegagalan Ataupun Sebahagian Subjek Yang Gagal Harap Berusaha Lebih k.. Khas Dari Aku !!




0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author