INILAH AKU DOWH 4!

SERU : wahai "rajin" datang lah dalam diri aku ! haha

Aku berusaha jadi seorang yang rajin. Mok skor yang terbaik sem tok! Chaiyok!
Jangan putus asa !

Assignment yang makin bertimbun-timbun macam mengetawakan aku! urgh, sakit hati ! Sabar-sabar ! Terima Dugaan Cabaran. hehe 

Kisah Broadband. Aku pergi bayar celcom broadband serta tukar hak milik broadband tu atas nama aku sendiri. Sebelum ni nama kawan aku sebab time aku nak beli broadband tak cukup umur. haha ! Bayaran? fuh mahal dowh! tukar nama RM60 terbeliak biji mata. huhu.
Aku ingatkan lepas banyar broadband terus balik kampus TAPI tak. Kawan aku ajak tengok movie pulak. haha aku ON jer... huhu Aku ambik kesempatan cari BROCHURE !! haha.. 

Kisah aku yang masih belajar. Semangat sudah malap! Mahukan DIA ! tapi .. huhu
Aku teruskan perjalanan seharian aku, jika kerinduan aku maklumkan. itulah aku! huhu. 

Kadang-kadang aku happy+sad= pysad! haha menung! teringat!
Sebenarnya Aku masih perlukannya........
INY ! IMY ! ILY !


0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author