Penat

Assalamualakum.


Nampak jelas minggu ini aku terlalu penat dan sungguh tekanan wei. huhu.
Kenapa?
haha.. sebabnya assignment aku banyak yang masih tergendala disebabkan aktiviti yang patut aku hadir. Bukan aktiviti buruk. Tapi aktiviti kampus. huhu
Aku nak lah terlibat gak dalam aktiviti kampus ni sebab nak kolej sem depan. Hehe


Tekanan disebabkan assignment memang biasa dihadapi oleh pelajar macam aku ni. betol x? sememangnya betol.. haha
apa yang penting FOKUS ! tu je yang perlu di pentingkan haha dalam proses menjadi "rajin". Bukan nak cakap aku ni malas. Tapi kurang malas banyak. hehe


Semenjak bulan february aku terasa keseorangan. Im lonely huhu! 
Dimana Kawan?
entah! busy kot. huhu tapi aku inginkan dan perlukan kawan yang rapat di kampus. Dapat mengawal aku. Membimbing aku.
huhu 


Apa yang aku lakukan? tension!! 
Sekiranya aku tension, aku terus berfikir ingin melakukan *&^%$# !! tapi aku takut DIA & kawan2 aku kecewa lagi. Aku kawal! huhu
DIA dimana? dah lama aku tak bermesra dengan nya. Aku perlukannya. Sebab DIAlah yang tahu segala-galanya tentang aku. Sebati aku dengannya macam adik beradik ( itu aku yang anggap ). Mencari SINAR kembali.


Walaupun dimana koordinatnya berada. Aku sentiasa mengharapkan sesuatu darinya agar tidak berjauhan dan renggang hubungannya dengan aku. DIA telah memberi sinar kepada aku sesuatu ketika. Aku tetap ingat DIA selalu. Tiada pengantinya. Walaupun aku dah berubah macam dahulu. Dia tahu. TAPI aku ingin dia lebih tahu yang aku inginkan kemesraan kembali. 
Tidak sanggup. Hati luluh perih di lohong pedih. Tapi aku bertopengkan wajah ceria. Biar tampak gembira. Terpahat air wajah damai. Tenang. Gelora dihati berkocak. 


Bila ini akan berakhir?




I need You! 
I miss You!

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author