Minggu Terakhir 1 | sem 2

Waa.. dah minggu terakhir dah ! penghujung SEM 2 !
Exam CTU, Drawing Assesment dah lepas. Yang tinggal IllustratiOn Assesment n BEL120 akan datang dalam minggu ni. Dan tidak ketinggalan assignment wajib dihantar pada minggu nie juga. YeAh.!
Paling lega aku dapat hostel sem depan & dah pun selamat mendaftar bilik seawal 8 pagi. heeh nak rebut bilik katakan....!

Roomate aku? Aku nakkan kelainan! roomate yang berlainan daripada sem sem yang lepas. ha..



Now, aku nak buat assignment. LAST MINUTE SUDAHHH !!!!!


nerves x lah neves TAPI beliang jak.. muahahha....


tension* - hurm akhir akhir tok aku suka berjalan. (kuang kuit) hahaxD akibatnya aku sakit pinggang ! mcm org tua jak la. hurm & aku bermasalah jika aku berada dalam bilik tau. xtau nape.. huhu 
rimas je aku lam bilik.. ergh ! malas lah nak fikir...








2 geng blogger komen:

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author