Minggu Terakhir 2 | sem 2

Assalamualaikum.
Hari ini (sabtu) hari penamat aku menduduki exam for this sem. Esok ahad, aku balek rumah menjalani cuti cuti yang biasanya membosankan. KERJA? maybe aku tak kerja cuti ni sebab aku nak rehat rehat walaupun membosankan. Aku ingin cari inisiatif lain untuk aku tak bosan. haha APA? entah lagi cari. APA HOO? huhu
mudah mudahan ada kengkawan yang ajak aku pergi jalan jalan round 1 kuching. hehe nak release tension tek nak.. haha..

Hari ini dan semalam. Last aku ucap selamat bercuti ngn kawan kawan baik pun yang rapat dan yang renggang. hehe
mana lah kita tau an AKU last kat sini *uitm sem ni.. hehe oops.. *xnk mintak* cOi cOi.. !

sedih sedih sedih ! why? entah ! hahak

cuti ni memang berkemungkinan aku diserang penyakit IMY kot ! mudah mudahan DIA mengisi waktu cuti ku. hehe

hihik! ok. SELAMAT BERCUTI KEPADA KAWAN KAWAN UiTM KAMPUS SAMARAHAN !
terutamanya roomate aku! coursemate! kawan2 rapat! kawan2 renggang2.. serta warga2 student seMalaysia. hehexD

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author