Raya Kedua

Assalamualaikum w.b.t

Rombongan pertama daripada kawan kawan aku! ouh terima kasih bertandangan di rumah yang tidak seberapa indah ini. aha
Mereka berpakaian baju melayu. ha aku? hanya memakai pakaian biasa menunggu mereka. Sudah jadi kebiasaan pada raya kedua aku memang hanya berpakaian biasa. Only 1st raya aku pakai baju melayu SEBAB aku hnya ada beberapa baju melayu sahaja :P

So sekarang aku menanti lagi kawan kawan yang lain.

2 geng blogger komen:

  1. weewiitt...slamat ari raya majid....so sorry for evrything that i've done whether i realize or not..tq..dtg lah umah..(",)

    ReplyDelete
  2. weewitttttttttts... hehhe selamat hari raya juak ktk.... hehe ok, mek nk mintak maaf juak k ... <" insya allah lah mun sik busy mek dtg rmh hehehxd

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author