Balik Beraya

Assalamualaikum..

Hey, Ramadhan dah penghujungnya. Raya menjelang tiba. Cheh!
Hari ini. (rabu 21/8) wow, geng dari Semenanjung dah terbang ke rumah! ada yang dah awal terbang, dan ada yang baru je nak terbang. Hey, time aku nak pergi jamban.. ade sorang member ni. aku tanye.. ko nak p mna? dia jawab.. aku nak balik p sabah.. bye ajid..
Huuhuu.. san, sini, situ.. cakap pasal nak balik.. hoho semangat kitakorang nak beraya aie..

aku bila nak balik? masih nak melekat kat hostel lagi ke? haha aok eyh! gik maok bah mok rilek sitok.. mun kat rumah aku molah ketupat, ngemas rumah, banyak gik... raya tok aku mok malas cheh! xboleh cm ya...
pagi raya tugasan pertama ayam masak coca cola .

oke.. itu sahaja dri diary aku! Selamat beraya kepada org yang kau sayang! kawan2 sekampus UiTM.. roomate2.. jiran depan bilik, sebelah bilik, sama level dan level2 lain. serta geng block sekutu dgnnya.

for my love: selamat hari raya.. this year kamek beraya ada kitak.. Kamek sayang kitak..

Sekian terima kasih!

2 geng blogger komen:

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author