Aku Manusia Bermasalah

Assalamualaikum w.b.t

Tajuk entry aku itu ! haha sememangnya. Aku memang dilahirkan bermasalah bukan? haa
Jika sesiapa berkawan dengan aku sememangnya mereka pening dengan sikap aku yang banyak masalah.

TAPI!!!!

Sebenarnya aku sedang mencari punca masalah! n aku nak cari apa sebenarnya AKU?
Fungsi AKU?  adakah mendatangkan masalah kepada manusia lain.
HAH ! sememangnya tiada siapa yang faham kepada aku ada masalah!

Aku sebenarnya FOBIA dengan kehidupan lama aku! zaman aku berusia kecil kecil. Zaman kanak kanak sememangnya ceria.
Kampungan!
"Zaman kanak kanak budak bandar yang menetap rumah yang diperbuat daripada batu. Duduk dibawah penghawa dingin. Pakai pakaian yang berjenama mahal buatan tulen. Makan makanan yang berkhasiat yang tidak pernah orang kebanyakkan perolehi. Tidur diatas tilam empuk nyaman bermimpi zaman datang."
itulah MEREKA !
Bukan AKU!

Aku yang masih belum mengenal kehidupan dan ingin mencari kehidupan. Masalah yang datang tetap datang. Kisah lampau aku bermain di fikiran sejak lampau. Bila lah hilangnya. ORANG sekeliling tidak faham! ORANG sekeliling walaupun kawan sahabar family org terdekat tidak pernah tahu aku yang dulu!
Mereka hanya tahu ! "KAU BERMASALAH!!!"

Konklusi yang baik aku perlu jadi HALIMUNAN! haha
HALIMUNAN hidup mengisi waktu hidup nya yang bermasalh!
gudbai~ hah

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author