Datang untuk sekejap

Assalamualaikum, yes teramat busy kan. Subject oil painting, 3D animation, Advertising, Entreprenuership lagi urh. Tetapi masa yang ada aku bazirkan dengan Facebook. Kalau Blog aku lebih suka update kat rumah dan sekarang aku jarang balik rumah sebab aku seronok kat hostel aha. oke minggu depan dah cuti mid break cuti pertengahan semester 4 ni. So ramai kawan2 balik dan tidak balik berhappy di kampus this christmas n new year eve.

Oh dah tiba cuti berduyun ASSIGNMENT datang bergolek. haaa itukah rezeki? bukan itu assignment sebenarnya. Dan fikiiran aku teringin sangat nak berinai rambut haha. nak colorkan rambut la. warna apa? warna coffee. brown gituu. tapi xde confident so xpayah lah.

Hey guys, Happy Holiday Happy Christmas & next Happy New Year '12 !!
Bye.

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author