My 2nd weapon Ms Diana F+ Mr.Pink

In the name of Allah Most Gracious and Most merciful.

Alhamdulillah, at home rite now dpt jugak update blog yang tak seberapa indah ini cewahh haha.
Ok, semenjak masuk ke alam kampus dan proses pembelajaran. Memang tak dinafikan teramat sibuk selalu. Extremely busy so it can feel a 24-hour days is not enough for me. Ouchhhhhhhhhh !!

oke, semenjak masuk kampus dah 3 minggu dah. Baru kesempatan nak balik rumah. Sebab i kan busy. Plan nak balik rumah minggu lepas tapi ade Seminar Keusahawanan dan ada mengenai subject sem ini Entreprenuership ENT300. Cakap pasal subject, paling manakutkan Entreprenuership ENT300 tu la and 3D Animation. Aduu Kelas 3D Animation kena install software 3D Max, After Effect and Adobe Premier huuuu laptop aku sekarang ni mengalami kerosakan battery haha "consider replacing your battery" kesian, tak sampai setengah jam dah LOW. Laptop aku jugak lah lagging hari hari. Tambah ram pun cam tu jugak. KENAPA ? KENAPA ? KENAPA ? YAA, aku bukan pakar sangat dengan LAPTOP ni tapi boleh lah tahu sedikit sebanyak. 

Pasal FACEBOOK pulak. Facebook aku still ada. Itulah satu satunya facebook yang aku ada. Lepas kene hack ari tu skrg mcm xde lagi kes hack mengehack dah. mybe FACEBOOK aku dh selamat. XDE GUNE PON NK HACK FB AKU sbb aku bukannya artist or special person in the world pun. Haa aku tau kenapa org hack sbb nak burukkan org la tu. ISH ! dah xde keje lain - Gila Punya Tukang Hack.
Pasal Twitter haa, aku selalu "NGEREPAK" dalam tu haha. Means aku marah marah tapi aku marah dengan org yg sepatutnya kena marah. HEY YOU ! KAU GILA HAHA"

Haa FINALLY NAK CAKAP ! AKU DAH DA WEAPON BARUUU 

Mr.Pink

Ms DIANA F + 
Mr.Pink

Seronok aku ! and slide film.
I hope 1st roll aku bakal snap nanti akan oke ngee ~

Pasal Holga 135 ? emm' still ada, tak akan aku jual sebab i love holga 135.
Walaupun dalam kesibukkan, aku still boleh snap gmbar gune HOLGA tu. and now ade Ms Diana. Mybe aku snap time pergi ART CAMP bersama budak part 1 Fakulti Art and Design UiTM SAMARAHAN. Dan aku AJK MAKANAN ! YUM YUM YUM ! AKU SUKA MAKANAN. Yang pelik nyew AJK Makanan 2 org jerr.. AJK lain sampai 3 4 5 6 orang. huuu x pe la. ambil cabaran :)

Oke bye ! haha aku nak berubah juak ! lupak madah tek... umo aku makin lanjut haha. rilek lahh..



2 geng blogger komen:

  1. mine is diana mini and diana edelweiss..good luck 4 ur first try..

    ReplyDelete
  2. diana edelweiss? apa kah ituu ? hehee...
    lak mintak aja dr kitak hooo hihik

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author