Fun Fair! haha

Pergi Fun Fair ker ni?


haha! ada orang ajak aku pegi fun fair! haha.. fun fair kat Desa Ilmu! banyak student tertarik nak pergi.. terutamanya aku yang berkali kali dah termakan ajakan kawan g fun fair! haha.. biasalah nak enjoy katakan.... 


special glak malam ya. Kawan yang hanya bertemu kat laman facebook bertemu. haha mesti best.. bukan nya mesti agik nang best pun haha


Selama fun fair beroperasi kat Desa Ilmu. kali kedua aku naik kapal hayun! haha.. ngeri, seram, takut, ngutik .. semua ada... gila-gila jak eyh.. walaupun kapal hayun ya nampak jak simple tapi bila dah mencuba nya pergh! hebat... 

haha! 










best =)

harap ada masa enjoy bersama .. cheh!!! enjoy satu malam bersama! haha^^ satu malam??? hoho
k, malas dah aku berlebih lebih nak meluah keseronokkan aku di malam dan pagi haha... gila!! 
keseronokkan tahap sikit baruk tok.. 
hehe^^ lawa sik bunyi.. haha.. 
k bye!!! IMY <3 !!



2 geng blogger komen:

  1. best na g fun fair kt desa ilmu ya..lmak dh x g cya..rindu ngn sarawak!

    ReplyDelete
  2. ouh ya kah? ktk org cney??? dekat cney nek tok???
    bunyi mcm diluar serawak jak mok rindu serawak.. hehehe btw, thanx comnt... hope bls !

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author