Lembaran Baharu : Dugaan

Assalamualaikum, Salam Sejahtera Para Pembaca Alam Maya




Sinaran Mentarai Pagi menyegari jam 7 selalunya jam aku berderingan nada dering "keluang man". Dingin pagi yang tajam bagai sembilu menusuk terus ke tulang. argh!! pagi-pagi kesejukan. Berat badan bangkit terus ke kamar mandi !! setiap pagi dh sejuk2..


Sungguh dugaan aku minggu permulaan pembelajaran aku di kampus. huhu
Mengurus urusan subjek & apa-apa urusan yang penting. 
Dalam keadaan sebegitu rupa. haha aku seronok enjoy dengan geng sefakulti. haha^^
Tiba kelas mungkin aku 70% fokus. 30% fikiran aku ke lain tempat. Dimana?? entah.. maybe di rumah. shopping complex, atau dimana mana aku teringin tiba. haha berangan tahap ringan!!
Assignment dibagi aku buat tetapi buat sekadar buat untuk melengkapi assignment bukan ingin tahu. huh!! aku patut ubah pemikiran. 






Sejak kebelakangan ni aku sering tidak fokus di sebabkan kerinduan yang tak terhingga. haha.. 
maybe rindu kat rumah or ???? someone kot!!!~ haaaa3
Inilah dugaan bukan? cabaran yang patut dihadapi! Nasib la aku belajar di negeri aku sendiri walaupun berbeza daerah aku senang balik ke rumah setiap 2 minggu sekali jika masa mengizinkan. Kalau tak mengizinkan atau banyak aktiviti aku tak balik. Hostel !!! haha^^


Hati aku sebenarnya telah di hambat oleh seseorang. Walaupun aku beranggapan aku ni " Syok Sendiri" tetapi aku harus hadapinya. Hampir setiap hari aku merinduinya. haha^^ rasa rindu patut aku sampaikan & luahkan atau jika terpaksa aku lakukan. hehe^^
jangan nak macam bah!! gago pa kata ku tok!!


Bila time free jak aku start la mula layan HOROR MOVIE ataupun DRAMA JEPON.. hahah^^ 
bagi aku best ttengok cerita hantu. Kadang-kadang aku melayan perasaan dengan baring di atas katil then berangan entah pa2..


hurm!! kecoh di di hati sebab darah mengalir lagu, gendangan jantung kuat kencang dip dup.. haha^^ menemui seseorang !


"IMY...!!!!!" ungkapan selalu aku katakan!


aku senang bila jawapan nya "IMY 2..!!! hahah^^ (syok sendiri ker)


DESA ILMU kawasan aku selalu bergerak & mengembara hahahha..
lepaking ngn geng member member, beli barang , makan makan.
seronok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sering kali malam bergelar tengah (tengah malam) haha^^ lapa la perut aku.. huhu tahan jak lah.. ni nak molah.. aku sik da simpan barang makan. just milo & nescafe jak aku ada simpan.
pake minum tengah malam bah..
hihihi^^




Okey, itu sahaja untuk pagi yang penuh dengan kebutaan. Habis assignment terus blogging.. haha
Esok kena hantar assignment sebelum pukol 5 ptg.. huhu
k. bye kepada pembaca yang aku paling sayng. Muahhxx!!! sayang nye kat pembaca aku ni..




0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author