INILAH AKU DOWH 3!

Inilah Aku Dowh Versi #3 


Sebegini lah aku di kandang keliling ilmu. Bersusah payah ilmu di kaut demi kejayaan terjamin dunia akhirat. Sikap kurang rajin sering menganggu aku dalam beberapa hari ini. Fikiran terganggu. Bagaimana? oh tidak fikiran teringat si Dia, buah hati jalinan mesra aku. Tidak siapa ketahuinya selain diriku. 
Fokus mata melihat pensyarah mengajar. Fokus tangan membuat kerja. Fokus fikiran berfikir. Fokus bila perlu fokus. 
Tugasan cabaran bahaya ku terima dengan fikiran yang tidak endah. Sikap kurang rajin dan lalainya diri dalam keadaan. 
Sepanjang malam terjaga. Membuat kerja yang tenang di aliran dingin malam. Butiran hujan jatuh ke lantai berturap memukau minda yang beroperasi pada malam yang indah. Kerja berjalan. 


Teman mesra sebelah malam menemani ku telah menjadi rutin bagi aku berjaga.
Ingat Aku tetang Dia. Fikiran ku tentang Dia. Segar minda mengulang saat ku dengan Dia. 


teman mesra malam

Walaupun aku ada kelas setiap pagi mula dengan pukul 8.00pagi tapi aku tetap suka bangun pada pukul 4 atau 5 pagi jika aku rajin bangun pada waktu itu. Kadang-kadang sukar bagi aku untuk bangun sendiri tanpa deringan bunyi alarm handphone deringan lagu "keluang man"
Rutin aku di kampus. Hampir setiap malam sebegini rupa. 

Teringat Dia! "IMY" + "ILY" = OXOXOXOXO

hurm. that all from me! LOVE u ALL !! MUAHahaha!!


0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author