Aku, Cuti & Boring?

Assalamualaikum Wahai Pembaca!

Aku yang sedang menjalani hari-hari CUTI yang terlalu BORING.
Ergh! Keadaan dan tingkahlaku hampir sama setiap hari. Dari malam terus ke tengahari. (pagi aku selalunya tak berkesempatan nak rasa sebab bangun tengahari) hahaxD
Tingkahlaku yang 'suka tidur' dan 'suka makan' menjadi rutin harian cuti ku yang boring. Sememangnya boring dan tidak ku nafikan keboringan yang teramat.
Tidak ketingalan kerinduan yang teramat amat pada 'someone' yang membuatkan aku rasa sakit. (pewittttt)
Wow, itulah aku, cuti dan boring.

Perasaan aku hari-hari rasa nak keluar dari rumah. Nak sangat pergi enjoy enjoy dengan kawan-kawan yang ku cinta dan sayang. Tapi dimana MEREKA? maybe kawan kawan aku yang ku sayang dan cinta sedang berseronok dengan cuti yang seronok. Tidak sama macam aku. Cuti yang Boring. Handphone? Tidak langsung berdering. Hanya berdering apabila message berbayar masuk inbox. huhu
Tapi kadang berdering la jugak kan.
TAPI yang seronoknya, time cuti gini kan, idea-idea yang bernas aku macam banyak jer dalam otak. Time tu la aku explore dan mantapkan lagi skill aku dalam penggunaa software kesayangan aku Adobe Ilustrator a.k.a AI dan Photoshop a.k.a Ps.
Macam-macam aku design ikut hati dan perasaan. HAHA

BUZZ!! Hey my friend yang ku sayang!! gini cuti takorg ooo... maok juak ku mok tauk bah. Ku maok text takorg tapi ku takut ngaco time cuti takorg. hhehe

So, boh jak la.

Entry aku kali ni tak la seberapa 'best sangat' berbanding dengan Mr.Blogger yang dah Pro sangat-sangat kat luar disana itu. Muahah.

Ini sahaja ENTRY untuk kali ini. SALAM PEMBACA. Selamat Membaca.
Terima kasih daun keladi.



0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author