INILAH AKU DOWH #5

Assalamualaikum
First sekali aku nak mintak maaf kepada MAK & BAPAK aku yang telah bersusah payah menyara aku. Dan dah banyak membantu dari segi kewangan dan dorongan.
Apa yang aku ingin sampaikan sebenarnya kekecewaan dari sendiri terhadap diri sendiri dan keluarga. Apa yang aku usaha 1 sem yang lepas tidak mendatangkan hasil yang baik. Tetapi hasil yang sama seperti mana sem yang lepas dan lepas. Apa yang aku dah lakukan pada diri adalah kekecewaan. Bukan diri sahaja malah keluarga turut merasa.
nasiblah kawan kawan aku yang tersayang banyak membantu dari segi nasihat dan dorongan yang menggalakkan dan membantu telah menyakinkan aku untuk 'redha seketika'.
tapi hati yang tetap 'tidak puas hati' dengan keputusan yang aku dapat! malah aku ingim buat permohonan semakan semula paper aku! aku tidak mahu mengulangi lagi. Tidak ! Aku akan berkata YA jika terpaksa oke!
hurm..........

Bingong abis aku ! kenak nya sik bingong gik bah!! nekad ku mok mohon ya....
tapi takorg boh bingong ku xkan buat benda pelik2 k.. AKU AKAN USAHA AGIK!

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author