ARGH !

In the Name of Allah, Most Gracious and Most Merciful.

ARGH ? WHY ? sebab facebook terlalu annoying sejak akhir akhir ini! MARAH sangat !!!
Aku tak tau mcm mana nk describe feeling sekarang ni. cakap jer aku MARAH ni ahahXD
*mcm pelik pulak kan*
Time aku bukak news feed kat facebook, macam macam budak akak mak cik pak cik abg post bende pilek2. sejak akhir akhir ni la. Kira yg promote diri ade jugak. HAHA macam la kau tu ok sangat nak promote promote ni. Ade yang menakutkan orang pun ade. Aku pernah terbaca sorang budak ni post dier menakut nakutkan orang jer. Then aku bace coment post tu. Memang tak dinafikan warga manusia yg coment macam dh takut !! haa, wei buat ape nak takut.. source from internet only 50% BENAR n 50% TIPU &PALSU. Kalau yg si pengkomen tu macam takut, that mean you memang trust 100% source form internet. *(focus to FACEBOOK). Itu lah manusia zaman kini. huahuahua termasuk aku kot. So, KITA LAH KAN ? 

Sometimes post yg kat facebook or twitter (yg 2 laman social ni aku join termasuk juga BLOG ini) terlalu amat menyakitkan hati je. Sebab ade yang Show Off lahh.. Maki sini Maki sana, Sumpah seranah (oi mengarey jak kau nyumpah kat facebook yaa.. pa udah gikk perangei gia, orang maca jaik jak asa) ahaha tak malu ker? kalau nak marah, pendam jer ahah ! So aku ni marah! So aku tulis BLOG dgn rse marah nie !! HAHAR marah ke aku? entah lah labuu.

Hey ! so Aku rasa nak bunuh jer post dorg kat Facebook or twiiter tu. nak bunuh ! nak bunuh ! nak bunuh ! but itu adalah berdosa? haha bukan bunuh orang pun! aku nak bunuh post drg jer. *tink tink tink* 


" I Want Kill Your Exasperate Post On Facebook "
"hahahhahahahahahahahahahahhahaa"
R.A.W.R

Be careful AhaXD Beware OF AJIDSAN ~ 


0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author