SAYA PUNYA WEAPON HOLGA 135

In the Name of Allah, Most Gracious and Merciful.

Salam. DSLR ? sememangnya aku pernah menyentuh dan memakai serta snap picture pakai bentu. AND now aku sudah memiliki weapon. HAHA my LOMO camera.
HOLGA 135 


Daripada cadangan member group LOMOHUNTER di facebook. Aku akhirnya memiliki HOLGA 135. tapi sayangnya bukan jenis black corner.
Hati dan Perasaan aku terpikat dengan satu lagi jenis camer LOMO iaitu DIANA F+. Harga sekitar RM3++. So plan seterusnya mengumpul duit untuk DIANA F+.


Camera jenis LOMO ini menggunakan filem 100% dan kelebihannya dari segi effect hasil gambar. Effect gambar depend kepada jenis film yang kita guna. Aku membeli holga di ONE JAYA, KUCHING dan sekali dengan filem LOMOGRAPHY ISO 400.
So bawah hasil gambar first roll yang aku snap :


my 1st roll 

Dan ketidakpuas hati semakin membara. So aku snap 2nd roll dengan film lomography 1so 400 :


my 2nd roll. (*i like this photo)
So that all untuk hari ini. Hv a nice days ~ :D
update: 11.11.11





0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author