Syukur Ku kepada Mu

In The Name of Allah. Most Gracious and Most Merciful.

Salam. Syukur Ku kepada Allah kerana telah memberi RESULT SEM 3 aku kt uitm menaik secara mendadak and aku pass kesemua subjeck. Alhamdulillah.
Subjeck yang aku paling takut ialah BEL yang memberi nasib baik atau tidak. itu la yang menjadi persoalan. SEKARANG persoalan sudah terjawab maka aku LULUS. ALhamdulillah.

Sem 3. GPA aku 3.53. AKu terkaku kejut pada malam aku membuka email dan melihat result aku. Adakah aku bermimpi? itulah bermain di minda ku. Kawan aku bersungguh memberitahu aku, itu adalah kenyataan. Realiti. "kau dekan ajid" ya. aku mungkin tidak percaya lagi. Dekan? tidak mungkin la aku dekan. aku bukan dekan ahah!.

CGPA aku sudah mencapai 3.0 keatas. Alhamdulillah.

Terima kasih Allah. Terima Kasih Lecturer Ku. Ibu Bapa KU. Kwan Kwan KU.
Dan org yang aku cintai dan sayangi. :D IMY !!

0 geng blogger komen:

Post a Comment

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Instagram

Meet The Author